UNO

Bildet mitt
Ombord i Uno finner du Kristin 7 år, Sverre 9 år, Harald 10 år og Johanne 13 år samt kaptein Mons og hans frue Turi

torsdag 23. juni 2011

Vieux Marseille

 Nytt fransk ubåtmøte - denne gang utenfor Toulon
 Kristin svømmer i Middelhavet!
 Gutta på vei for å sjekke anker
 Entrecote fra kokken Mons :)
 Underbuksegjengen! Mons i en ny fra Janne Grete og Johanne..
Un

 Marseille gamle havn
Etter en natt på svai i de nydeligste omgivelser 2 nm fra Marseille - er vi nå i første franske havn på fastlandet!! Greit å kunne ankre når døgnprisen er 53 E!! I morgen kommer Besten og henter våre to små gull. Vi møtes i Nice:) Veldig snill Besten som kommer helt til Frankrike for å hente - det setter jeg pris på som var redd for å sende dem alene på fly...I grunn veldig greie besteforeldre som påtar seg to røvere en hel måned  - kanskje ??

4 kommentarer:

  1. Nå er Besten på vei, jeg kjører "trollbil" mens Bruno passer huset. I dag har jeg ryddet og gjort rommet til Sverre og Kristin klart - nå bare venter jeg på at dere kommer heim :) Emil gleder seg også veldig til at du kommer Kristin. Klem til alle fra meg.

    SvarSlett
  2. I morgen kl 06.15 er vi på vei også! Tar toget fra Marseille til Nice. Barna gleder seg veldig, og kommer ikke til å savne oss det slag , sier de !! Det blir vel vi som savner dem.. Uansett - supert at vi fikk det til! De lurer veldig på om Bruno blir glad?

    SvarSlett
  3. Jeg er sikker på at Bruno blir kjempe glad for at dere kommer heim. Han elsker å spille fotball, hente pinner og å gå på tur. Gladest blir han vel når Mons kommer og går til fjels med han. Jeg ser frem til at dere alle er tilbake i Oldedalen.

    SvarSlett
  4. Flott at du har tatt i bruk underbuksa Mons!

    SvarSlett