UNO

Bildet mitt
Ombord i Uno finner du Kristin 7 år, Sverre 9 år, Harald 10 år og Johanne 13 år samt kaptein Mons og hans frue Turi

torsdag 2. juni 2011

Sverre 9 år







Sverre ble feiret med brask og bram både før og under bursdagen sin - slik at vi var sikre på å feire med Mojo. Det ble feste på Cala Testa og her på Korsika i Bonifacio. Glad gutt og veldig hyggelig selskap med Mojo. I dag seiler vi hver vår vei - vi nordover og de sørover. Litt vedmodig å ta farvel , men vi håper å se dem igjen.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen Sverre! Nå har vi hatt noen ganske få barneselskap her i familien de siste årene. Jeg har laget skattejakt og funnet på rare ting. -Men jeg tror ikke jeg kan matche ett-år-på-seiltur-opplegget deres :-) Dere er fantastisk heldige, og jeg tror det må være den fineste måten å feire bursdag på som tenkes kan. Håper du fikk en like fin dag som jeg ser for meg at du har hatt! Da har du hatt det VELDIG FINT! Hils alle sammen.
    Hilsen Kjempe-Sverre

    SvarSlett
  2. Gratulerer med overstått til Sverre! :)
    Har forresten fått besøk av ei kjekk snuppe!

    SvarSlett