UNO

Bildet mitt
Ombord i Uno finner du Kristin 7 år, Sverre 9 år, Harald 10 år og Johanne 13 år samt kaptein Mons og hans frue Turi

torsdag 5. mai 2011

Da har vi pakket alt, tror jeg " NEI - gråter Kristin , ikke mormor og gofar"

Vi har hatt noen deilige dager på Ponent Mar med super service, venner, bading, aktivitør (!) hvilket barna synes var topp - og mormor og gofar! I mens har Mons pusset båt - veldig flink mann. Nå gleder jeg meg til å komme "hjem" til gubben, selvom vi har hatt det topp og barna ikke vil reise. Men vi håper å treffe lekekamerater igjen - Markus og Katrine er invitert til Oldedalen!! Ellers har jeg kost meg og blitt litt kjent med Lene - hyggelig!

Hvor mange uker er det til 1. august, spør Kristin ? Hun lurer på når vi skal se mormor og gofar igjen...
Storesøster har valgt å reise hjem til pappa med familie og venner - og reiser hjem med mormor og gofar på tirsdag.........Litt trist, synes vi - men venner er viktig, og det er noen som savner henne hjemme også..Vi må dele på den fine jenta vår!





Vi seiler nordover i morgen - og håper å treffe venninne Inger som er kommet til Alcudia med mor og barn:)

2 kommentarer:

  1. Hei. Vi er for lengst hjemme i Asker. Da vi landet på Rygge kl. 2345 var det minus 1 slik at vi måtte skarpe is på bilruta.Været i dag er pent men kjølig. Vi lengter tilbake til dere alle på UNO, til Goffy og favannene rundt Mallorca. Som dere sikkert har lest på bloggen, fant vi og tok vare på Haralds freesbee. Følger dere hver dag. Blir spennende å se hva dere opplever på Menorca og på Korsika. God helg og god tur videre. Hils alle fra oss. Torunn og Sigbjørn, SY GOFFY.

    SvarSlett
  2. SÅ flott - og tusen takk. Vi er tilbake i Sóller og ser at alt er vel med båten deres.S/Y Goffy var det første barna så da vi ankom Port de Sóller i ettermiddag:)

    SvarSlett