UNO

Bildet mitt
Ombord i Uno finner du Kristin 7 år, Sverre 9 år, Harald 10 år og Johanne 13 år samt kaptein Mons og hans frue Turi

lørdag 2. april 2011

Porto de Soller




Vi har hatt en varm og deilig dag på sjøen. Vi har seilt langs klippene og hatt fallvind med opp til 44 knop i kastene. Vi la ut anker i Deia og badet - til og med jeg var uti! Og jeg er den eneste som ikke har våtdrakt. Mons var ikke dårligere enn at han tok et bad uten våtdrakt etter å ha vasket båt, og renset propell! Nå er vi tilbake til Soller med den koselige gamle trikken. Sjarmerende plass.

5 kommentarer:

  1. Hei. Takk for e-post. Hyggelig å følge dere på ferden. Vi ser at dere går opp "løypa" for oss slik at vi vet hvor vi skal seile og hvilke havner og byer vi bør besøke når vi kommer til Mallorca omkring 24-25. april. God seilas videre. Hils til barna. Hilsen fra S/Y GOFFY. Torunn og Sigbjørn

    SvarSlett
  2. Ser fantastisk ut !
    Gler meg kjempemykje til eg kjem, håpa veret held seg :)

    SvarSlett
  3. Hei Torunn og Sigbjørn - SÅ hyggelig at dere følger oss, og kanskje kan ha nytte av våre erfaringer. All solkremen vi fikk er kommet i bruk - tusen takk:) Og til Janne Grete - været blir bedre for hver dag!! Vi skal nok bade masse når du kommer. Det er bare 5 dager til - så er du her i følge Johanne :))))))

    SvarSlett
  4. Det var en fin hilsen Sverre :)Du er helt perfekt og nå gleder jeg meg til å se deg snart.. mange klemmer fra meg og besten

    SvarSlett
  5. Høyrest bra ut! Hadde tentamen idag så no er eg heilt klar til å reise! ;)

    SvarSlett