UNO

Bildet mitt
Ombord i Uno finner du Kristin 7 år, Sverre 9 år, Harald 10 år og Johanne 13 år samt kaptein Mons og hans frue Turi

onsdag 2. februar 2011

CEUTA

Vi ankom Ceuta i går ettermiddag, og dagen i dag har vi tilbrakt på stranden. Herlig :)
Ceuta er et spansk lite område, som ligger strategisk til i Gibraltarstredet. Her har vi det så fint, at vi blir en ukes tid. Gutta vil til fjells, og en tur til Gibraltar. Vi håper å kunne seile langs Marokkos kyst videre, men må ha litt mer informasjon om mulighetene før vi legger ut på !

3 kommentarer:

  1. Det er mange morsomme aper på toppen av Gibraltarfjellet + en dryppsteinsgrotte.

    SvarSlett
  2. Apene er faktisk ikke i slekt med meg selv om enkelte her i Norge vil påstå det. Forresten bare is og elendighet her i Norge så bare gni det inn med deres strand bilder osv... Når det gjelder Gibraltar, et stykke Storbritannia med høyrekjøring - litt rart. Bare vær litt forsiktig med apene, de er ikke spesielt snille av natur... Men Gibraltar er en liten del av meg og jeg har en liten plass for det i hjertet mitt uansett hvor mange nedsettende kommentarer jeg hører.

    SvarSlett
  3. kjære Chris - jeg har vært i Gibraltar før, og det var en positiv opplevelse! Vi reiser inn i morgen, og skal hilse apene fra deg :)) Høyrekjøring går nok helt greit!

    SvarSlett